Koncert med den Nye Salmetrio
Kulturhuset Pavillonen Kærvej 11, GrenaaDen Nye Salmetrio vil præsentere et blandet repertoire med danske salmer i spændende arrangementer med undertoner af både jazz og pop, og derudover også indslag med musik af blandt andet Leonard Cohen. Trioen består af Annette Buonaventzen, Pojken Flensborg og Ulrik Bust. De er alle uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium. Annette Buonaventzen har sunget professionelt i 20 år i både danske og internationale sammenhænge med bigbands og symfoniorkestre, såvel som i små konstellationer og i mange forskellige genrer. Pojken Flensborg er uddannet som organist og har sit daglige virke i Uldum Kirke. Han har spillet i en lang række jazz-sammenhænge