VIGTIGE INFORMATIONER

1. Jeg er SPIL DANSK ARTIST

1. JEG VIL REDIGERE MIN ARTISTPROFIL

  • Log ind: Log ind ind på siden Min Konto, og kom direkte videre til alle dine redigeringsmuligheder.
  • Du kan redigere ALT: Som Spil Dansk Artist kan du redigere ALT ved din artistprofil (pressefoto, tekst, links til musik, bankoplysninger, bandmedlemmer mv.).

2. JEG KAN IKKE INDSENDE MIN TILMELDING SOM SPIL DANSK ARTIST

  • Prøv en anden browser: Hvis du ikke kan indsende din ansøgning og du bruger Internet Explorer, så prøv en anden browser, f.eks. Chrome, Firefox eller Safari. Ældre versioner af Windows supporterer ikke længere opdateringer til Internet Explorer. Derfor kan du ikke indsende, hvis du sidder både med en ældre version af Windows samt Internet Explorer.
  • Slet cache/historik: Hvis du flere gange har besøgt Spildansk.dk (indsendt flere ansøgninger mv.), så slet din browsers historik og genstart den derefter. Dermed tømmes ‘cachen’ i din browser, og de opdateringer, vi har lavet på hjemmesiden, træder igennem.
  • Opdater browser: Opdater din browser til den nyeste version, så du er sikker på, at vores hjemmeside vises korrekt.
  • Tjek billedfil: Tjek at din billedfil (pressefoto) ikke er for tung. Filen skal gerne være mellem 1-4 MB og af formatet JPEG eller JPG.

3. JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE

    • Glemt adgangskode: Du kan altid nulstille din adgangskode, hvis du har glemt den. Gå ind på Min konto, og du får adgang til at nulstille.
    • Skifte adgangskode: Du kan altid skifte din adgangskode, hvis du ønsker det. Gå ind på Min konto, hvorfra du kan oprette en ny.

4. JEG VIL SLETTE MIN ARTISTPROFIL

  • Log ind: Log ind ind på siden Min Konto. Herfra kan du slette din artistprofil. Når du sletter den, sletter vores system automatisk alt persondata, vi har om dig.

5. JEG HAR LÆST DEN TEKNISKE SUPPORT, MEN MANGLER FORTSAT HJÆLP

      • Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, så vil vi kærligt hjælpe dig med alle former for teknisk bøvl.

2. Jeg er bruger af SPIL DANSK KALENDEREN

1. JEG KAN IKKE LOGGE IND

  • Opret bruger: Du skal først oprette en bruger, for at benytte Spil Dansk Kalenderen (Opret bruger).
  • Opret altid din egen bruger: Opret din egen bruger i stedet for at bruge din kollegas brugerprofil. Det er klart nemmest, og I kan oprette så mange brugere, I ønsker.
  • Opdater browser: Opdater din browser til den nyeste version, så du er sikker på, at vores hjemmeside vises korrekt.
  • Prøv en anden browser: Hvis du ikke kan logge på med Internet Explorer, så prøv en anden browser, f.eks. Chrome, Firefox eller Safari. Ældre versioner af Windows supporterer ikke længere opdateringer til Internet Explorer. Derfor kan du ikke logge ind, hvis du sidder både med en ældre version af Windows samt Internet Explorer.
  • Slet cache/historik: Hvis du flere gange har besøgt Spildansk.dk (oprettet arrangementer mv.), så slet din browsers historik og genstart den derefter. Dermed tømmes ‘cachen’ i din browser, og de opdateringer, vi har lavet på hjemmesiden, træder igennem.

2. HVOR LOGGER JEG IND?

  • På 'Min konto': Du logger ind via Min konto.

3. JEG HAR GLEMT MIT BRUGERNAVN

    • Brugernavn: Dit brugernavn er altid den email, du har oprettet dig med.
    •  

4. JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE

    • Glemt adgangskode: Du kan altid nulstille din adgangskode, hvis du har glemt den. Gå til Min konto, og du får adgang til at nulstille.
    • Skifte adgangskode: Du kan altid skifte din adgangskode, hvis du ønsker. Gå til Min konto, og du får adgang til at skifte adgangskode.

5. JEG VIL REDIGERE ET ARRANGEMENT, JEG HAR OPRETTET

        • Rediger arrangement: Gå til Min konto, hvor du kan redigere og se alle dine arrangementer. Her kan du skrive ny tekst, uploade nyt foto, ændre dato, entré mv.
        • Slet arrangement: Gå til Min konto, hvor du også kan slette dine arrangementer.

6. JEG VIL REDIGERE MINE ARRANGØRINFORMATIONER

        • Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, hvis du ønsker at redigere dine arrangørinformationer (forkert adresse, mail mv.). Dette er endnu ikke noget, arrangører selv kan gøre i Spil Dansk Kalenderen.
        •  

7. JEG VIL SLETTE MIN BRUGER

        • Slet bruger: Gå til Min konto. Herfra kan du slette din brugerprofil. Når du sletter den, sletter vores system automatisk alt persondata, vi har om dig.
        •  

8. JEG HAR LÆST DEN TEKNISKE SUPPORT, MEN MANGLER FORTSAT HJÆLP

Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, så vil vi kærligt hjælpe dig med alle former for teknisk bøvl.