Ismael / Isso
Jeg går under kunstner navnet Isso, går til hverdag på HF også laver jeg en del musik i fritiden. Tidligere været med i mgp hvor jeg fik en anden plads også har jeg stillet op i X Factor og chat records. Har udgivet en EP “Issoleret” og en masse andre numre på Spotify. Har haft +200 shows/koncerter på scener som Royal Arena, Boxen i Herning og til forskellige festivaler og arrangementer som Nibe Festival mm.
| UNG:Live | Musik i børnehøjde (Nyt projekt) | Lydskolen | Spil Dansk Folk (Nyt projekt) | |
|
Musik til børn, Rap, Pop
|
|
|
Børn, Seniorer, Unge, Voksne
|
|
| Download pressefoto |
Video
Det kan i forvente
I kan forvente en masse underholdning og musik. Når jeg optræder, så spiller jeg ikke kun fed musik, men jeg lever mig virkerlig ind i det og får publikummet med. Jeg sørger altid for det bliver en oplevelse folk ikke glemmer, og jeg sørger altid for at alle bliver set og hørt lige meget. Efter koncerten bruger jeg altid tid på at tage billeder, og snakke med folket, da jeg synes det vigtigt man værdsætter tid med sine følger.