Danmarks Fællessang Online er åben fra august-december. Resten af året er platformen lukket grundet vores aftaler med rettighedshavere, og du vil ikke kunne logge ind.
1. JEG KAN IKKE LOGGE IND:
- Opret bruger: Du skal oprette en brugerprofil, for at benytte Danmarks Fællessang Online. Opret bruger HER.
- Opret altid din egen bruger: Opret din egen bruger i stedet for at bruge dine kollegaers brugerinformationer. Det er klart nemmest, og I kan oprette så mange brugere, I ønsker.
- Opdater browser: Opdater din browser, så du er sikker på, at sidens indhold vises korrekt.
- Prøv en anden browser: Hvis du ikke kan logge på med Internet Explorer, så prøv en anden browser, f.eks. Chrome, Firefox eller Safari. Ældre versioner af Windows supporterer ikke længere opdateringer til Internet Explorer. Derfor kan du ikke logge ind, hvis du sidder både med en ældre version af Windows samt Internet Explorer.
- Slet cache/historik: Hvis du flere gange har besøgt Spildansk.dk (brugt fællessangene mv.), så slet din browsers historik og genstart den derefter. Dermed tømmes ‘cachen’ i din browser, og de opdateringer, vi har lavet på hjemmesiden, træder igennem.
2. HVOR LOGGER JEG IND?:
- Øverste højre hjørne: I øverste højre hjørne - lige under Spil Dansk logoet - finder du log ind. Ellers benyt denne genvej (Min konto).
3. JEG HAR GLEMT MIT BRUGERNAVN:
- Brugernavn: Dit brugernavn er altid den email, du har oprettet dig med.
4. JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE:
- Glemt adgangskode: Du kan altid nulstille din adgangskode, hvis du har glemt den. Tryk på log ind - øverste højre hjørne - og du får adgang til at nulstille.
- Ændre adgangskode: Du kan altid ændre din adgangskode, hvis du ønsker. Tryk på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan ændre adgangskode.
5. JEG ØNSKER AT SLETTE MIN BRUGER:
- Slet bruger: Log ind og tryk derefter på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan slette din bruger, og alle persondata vi har om dig.
6. JEG HAR LÆST DEN TEKNISKE SUPPORT, MEN MANGLER FORTSAT HJÆLP:
- Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, så vil vi kærligt hjælpe dig med alle former for teknisk bøvl.
1. JEG KAN IKKE LOGGE IND:
- Opret bruger: Du skal oprette en brugerprofil, for at benytte Spil Dansk Kalenderen. Opret bruger HER.
- Opret altid din egen bruger: Opret din egen bruger i stedet for at bruge dine kollegaers brugerinformationer. Det er klart nemmest, og I kan oprette så mange brugere, I ønsker.
- Opdater browser: Opdater din browser, så du er sikker på, at sidens indhold vises korrekt.
- Prøv en anden browser: Hvis du ikke kan logge på med Internet Explorer, så prøv en anden browser, f.eks. Chrome, Firefox eller Safari. Ældre versioner af Windows supporterer ikke længere opdateringer til Internet Explorer. Derfor kan du ikke logge ind, hvis du sidder både med en ældre version af Windows samt Internet Explorer.
- Slet cache/historik: Hvis du flere gange har besøgt Spildansk.dk (oprettet arrangementer mv.), så slet din browsers historik og genstart den derefter. Dermed tømmes ‘cachen’ i din browser, og de opdateringer, vi har lavet på hjemmesiden, træder igennem.
2. HVOR LOGGER JEG IND?:
- Øverste højre hjørne: I øverste højre hjørne - lige under Spil Dansk logoet - finder du log ind. Ellers benyt denne genvej (Min konto).
3. JEG HAR GLEMT MIT BRUGERNAVN:
- Brugernavn: Dit brugernavn er altid den email, du har oprettet dig med.
4. JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE:
- Glemt adgangskode: Du kan altid nulstille din adgangskode, hvis du har glemt den. Tryk på log ind - øverste højre hjørne - og du får adgang til at nulstille.
- Ændre adgangskode: Du kan altid ændre din adgangskode, hvis du ønsker. Tryk på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan ændre adgangskode.
5. JEG ØNSKER AT REDIGERE ET ARRANGEMENT, JEG HAR OPRETTET:
- Rediger arrangement: Tryk på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan redigere og se alle dine arrangementer. Her kan du skrive ny tekst, uploade nyt foto, ændre dato, entré mv.
- Slet arrangement: Tryk på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan se og slette alle dine arrangementer.
6. JEG ØNSKER AT ÆNDRE MINE ARRANGØRINFORMATIONER:
- Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, hvis du ønsker at ændre dine arrangørinformationer (forkert adresse, email mv.). Dette er endnu ikke noget, man selv kan redigere i Spil Dansk Kalenderen.
7. JEG ØNSKER AT SLETTE MIN BRUGER:
- Slet bruger: Log ind og tryk derefter på 'Min Konto' - øverste højre hjørne - så kommer du til din brugerside, hvor du kan slette din bruger, og alle persondata vi har om dig.
8. JEG HAR LÆST DEN TEKNISKE SUPPORT, MEN MANGLER FORTSAT HJÆLP:
- Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, så vil vi kærligt hjælpe dig med alle former for teknisk bøvl.
1. JEG ØNSKER AT REDIGERE MIN KUNSTNERPROFIL:
- Login: Login ind på siden Min Konto, og kom direkte videre til alle dine redigeringsmuligheder.
- Du kan redigere ALT: Som Spil Dansk Kunstner kan du redigere ALT ved din kunstnerprofil (pressefoto, tekst, links til musik, bankoplysninger, bandmedlemmer mv.).
2. JEG KAN IKKE INDSENDE MIN TILMELDING SOM SPIL DANSK KUNSTNER:
- Prøv en anden browser: Hvis du ikke kan indsende din ansøgning og du bruger Internet Explorer, så prøv en anden browser, f.eks. Chrome, Firefox eller Safari. Ældre versioner af Windows supporterer ikke længere opdateringer til Internet Explorer. Derfor kan du ikke indsende, hvis du sidder både med en ældre version af Windows samt Internet Explorer.
- Slet cache/historik: Hvis du flere gange har besøgt Spildansk.dk (indsendt flere ansøgninger mv.), så slet din browsers historik og genstart den derefter. Dermed tømmes ‘cachen’ i din browser, og de opdateringer, vi har lavet på hjemmesiden, træder igennem.
- Opdater browser: Opdater din browser, så du er sikker på, at sidens indhold vises korrekt.
- Tjek billedfil: Tjek at din billedfil (pressefoto) ikke er for tung. Filen skal gerne være mellem 1-4 MB og af formatet JPEG eller JPG.
3. JEG HAR GLEMT MIN ADGANGSKODE:
- Glemt adgangskode: Du kan altid nulstille din adgangskode, hvis du har glemt den. Gå ind på Min konto, og du får adgang til at nulstille.
- Ændre adgangskode: Du kan altid ændre din adgangskode, hvis du ønsker det. Gå ind på Min konto, hvorfra du kan oprette en ny.
4. JEG ØNSKER AT SLETTE MIN KUNSTNERPROFIL:
- Login: Login ind på siden Min Konto. Herfra kan du slette din kunstnerprofil. Når du sletter din kunstnerprofil, sletter vores system automatisk alt persondata vi har om dig.
5. JEG HAR LÆST DEN TEKNISKE SUPPORT, MEN MANGLER FORTSAT HJÆLP:
- Send en mail: Send en mail til booking[a]spildansk.dk, så vil vi kærligt hjælpe dig med alle former for teknisk bøvl.